Werken bij

Stichting Zorgzuster is altijd op zoek naar gedreven en enthousiaste zorgverleners!

Vaste medewerkers

Stichting Zorgzuster heeft ook een aantal verpleegkundigen vast in dienst. Deze verpleegkundigen organiseren de zorg die geleverd moet worden en hebben een aansturende rol. Geïnteresseerd om bij Stichting Zorgzuster in dienst te komen? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Vacatures

indicatieverpleegkundige regio Zuid-Midden- en Noord Limburg

WERKEN BIJ STICHTING ZORGZUSTER

Voor Stichting Zorgzuster zijn wij op zoek naar een Indicatieverpleegkundige voor het indiceren en/ of coördineren van wijkverpleging in de regio’s  Zuid- Midden en Noord Limburg. Jij wilt bij een ondernemende en snel groeiende professionele thuiszorg organisatie werken, daarnaast ben je bruisend van ideeën en zet je graag in voor ouderen! Gaat jou hart al sneller kloppen?

Functieomschrijving:

Jij ziet het totaalplaatje, met de client als middelpunt. Jij ziet wensen en mogelijkheden van waaruit jij met naasten en behandelaars de best mogelijke zorg realiseert. Dankzij jouw expertise kunnen onze cliënten zo lang mogelijk in hun eigen omgeving blijven wonen. Een omgeving waar ze zich prettig voelen en herinneringen koesteren. Jij snapt dat dit goud waard is en stelt alles in het werk om de thuiszorg perfect af te stemmen op de situatie van de client. Jij hebt namelijk een goede kennis van zorgnetwerk in de wijk, de beschikbare zorgmiddelen, de sociale kaart en de eigen mogelijkheden van de client. Wat dat betreft ben jij de spil tussen client, familie, en diverse zorg- en hulpverleners . Bovendien ben je een belangrijke sparringpartner van disciplines (bv. Huisartsen).

Wat je gaat doen:

• Indiceren en coördineren van de juiste zorg.
  • Optreden als casemanager voor cliënten met complexe zorgvragen.
  • Deelnemen aan multidisciplinaire overleggen.
  • Contacten onderhouden met zorg- dienstverleners en  mantelzorgers
  • Je stelt het zorgplan op voor de geïndiceerde cliënt.
  • Je coördineert de zorgverleners die de zorg leveren bij de cliënten van Stichting Zorgzuster.
  • Je monitort de uitvoer van de zorgplannen door de zorgverleners.
  • Je bewaakt de kwaliteit en de kwantiteit van de zorg, o.a. door het voeren van werkoverleg met de zorgverleners (intervisie).
  • Je signaleert ontwikkelingen en knelpunten en overlegt hierover met betrokkenen.
  • Je doet verbeteringsvoorstellen ten aanzien van de dienstverlening.
  • Je stelt rapportages op over de kwaliteit en omvang van de dienstverlening in de regio, en levert desgevraagd overige managementinformatie aan.

Functie-eisen:

Dit breng je mee: Een hart voor de zorg en aandacht voor ouder worden. Met jouw inlevingsvermogen ben je in staat om vanuit gelijkwaardigheid en respect jouw kennis en expertise aan te bieden aan de client. Jij bent iemand die graag meedenkt met zowel je client als de zorgverleners, om zo tot de beste oplossing te komen. Dat vraagt naast een flinke dosis inlevingsvermogen en communicatieve vaardigheden, stevig in je schoenen te staan waarmee je met beide benen op de grond staat. Je bent eerlijk in wat er kan en kijkt naar mogelijkheden, zonder “gezondheid” risico’s uit het oog te verliezen.

Voor deze vacature indicatieverpleegkundige neem je verder mee:

• Je bent gediplomeerd HBO verpleegkundige inclusief BIG geregistreerd
  • Je hebt werkervaring als wijkverpleegkundige in de thuiszorg
  • Je bent betrouwbaar, integer en representatief
  • Ervaren met het stellen van indicaties (OMAHA) is een pré
  • Flexibele instelling
  • Je staat open voor nieuwe ontwikkelingen en past je makkelijk aan.
  • De ideale combinatie van zelfstandig kunnen werken, maar ook een Teamspeler zijn.
  • De drive om iedere dag de beste kwaliteit van zorg te leveren voor je cliënten.
  • Je hebt kennis van het (overheid)beleid en ontwikkelingen op het terrein van zorg (en welzijn) en weet deze kennis in te zetten en te delen
  • Je hebt kennis en inzicht in de inrichting van de diverse disciplines van de organisatie
  • Het aantal uur is in overleg

Arbeidsvoorwaarden

Vacature – wat bieden wij jou

Wij zorgen goed voor onze cliënten en voor onze medewerkers. Daarom investeren wij graag in jou en jouw persoonlijke ontwikkeling. Jij krijgt bij ons alle ruimte om jouw functie van indicatieverpleegkundige niveau 5 vorm te geven en bij te dragen aan de vernieuwing van onze organisatie.

• Een salaris afgestemd op je ervaring (FWG 50) op basis van de Verpleeg-en Verzorgingshuizen en Thuiszorg CAO
  • Naast je basissalaris ontvang je een vakantie uitkering van 8% van je jaarsalaris en een eindejaarsuitkering van 8,33% van je jaarsalaris.
  • Onregelmatigheidstoeslag bij avond-, nacht-, weekenddiensten en op feestdagen
  • Pensioenopbouw bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW)

Interesse?

Zie jij jezelf al werken als indicatieverpleegkundige bij Stichting Zorgzuster? Een baan waar jouw deskundige blik en inlevingsvermogen onmisbaar zijn voor onze cliënten? Solliciteer dan nu en wie weet ben jij straks onze nieuwe collega!

Wil je meer informatie? Stel je vragen dan aan Nicole Werlotte Manager Stichting Zorgzuster 0614007151 of info@stichtingzorgzuster.nl

Ben je geïnteresseerd? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar info@stichtingzorgzuster.nl

Het aanleveren van een verklaring omtrent gedrag (VOG) is bij indiensttreding een verplicht onderdeel voor externe kandidaten

Verzorgende IG

Functieomschrijving

Ben jij een enthousiaste, gedreven en flexibele verzorgende en ben je op zoek naar afwisselend werk? Dan is Stichting Zorgzuster op zoek naar jou! Je kunt direct bij ons aan de slag als gediplomeerd verzorgende in de regio.
Heb je al een baan, maar wil je graag nog wat extra uren werken? Dan maken we ook graag kennis met je!

Verantwoordelijkheden

Als verzorgende binnen de thuiszorg verleen je medische zorg en ondersteuning aan cliënten/zorgvragers in de thuissituatie en begeleidt hen bij wonen en welzijn. Je:

• verricht verzorgende, begeleidende, verpleeg-technische en coördinerende werkzaamheden bij cliënten thuis;
  • levert een bijdrage aan de opgestelde zorgplannen;
  • signaleert wanneer de situatie van de cliënt zich wijzigt of anders ontwikkelt;
  • rapporteert aan de wijkverpleegkundige;
  • verricht administratieve en registratieve werkzaamheden.

Functie eisen

Als verzorgende thuiszorg heb je een belangrijke rol binnen de zorg. Daarom moet je voldoen aan onderstaande eisen. Je:

• hebt een diploma Verzorgende niveau 3,
  • beschikt over goede contactuele eigenschappen, bent klantgericht, discreet en correct;
  • beschikt over relevante werkervaring binnen de ouderenzorg;
  • bent flexibel inzetbaar;
  • hebt de beschikking over een rijbewijs en een auto.

Interesse?

Reageer dan direct op deze vacature! Voor meer informatie kan je contact opnemen met ons door te bellen naar 043 711 2100 . Wij vertellen je graag alles over deze uitdagende en veelzijdige vacature!